drsojoodi

دندانپزشک و متخصص ایمپلنت و زیبایی

drsojoodi

دندانپزشک و متخصص ایمپلنت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

ایمپلنت ایرانی

چند سالی است که تولید ایمپلنت در ایران شنیده می شود. در ابتدا چیزی که به عنوان ایمپلنت ایرانی در بازار وجود داشت، نمونه مونتاژ شده و اصلاحی دیگر برندها بود. اما یکی دو سال است که در کردستان ایران شرکت کیمیا کاشت دست به تولید اختصاصی ایمپلنت ایرانی زده است.


این برند ایمپلنت ایرانی قابل رقابت با ایمپلنت کره ای، ایمپلنت اروپایی و ایمپلنت آمریکایی به گفته مدیران شرکت کیمیا کاشت می باشد. و اینکه ایمپلنت ایرانی ساخت این شرکت دارای کیفیت مناسب و ضمانت مادام العمر می باشد. اما چیزی که در نهایت می شود به آن اذعان داشت این است که طراحی و تولید ایمپلنت نیاز به آزمون و خطاهای بسیاری دارد و شرایط ساخت قطعات بسیار زیادی نیز نیاز دارد که شاید تکنولوژی ساخت تمامی آنها هنوز در کشورمان ایران وجود ندارد، و برخی از این قطعات از دیگر کشور ها وارد می شوند.
 


قیمت ایمپلنت ایرانی

قیمت ایمپلنت ایرانی تولید شده در شرکت کیمیا کاشت اطبا، در مقایسه با شرکت های سازنده مقابل آن، به گفته مدیران شرکت ایرانی بسیار پایین تر می باشد. قیمت ایمپلنت ایرانی مشابه نمونه برتر کره ای در حدود 2 میلیون تومان، قیمت ایمپلنت ایرانی مشابه نمونه اروپایی در حدود 2 میلیون و 800 هزار تومان و بالاخره قیمت ایمپلنت ایرانی مشابه نمونه های درجه یک دنیا و ایمپلنت های آمریکایی در حدود 3 میلیون و 500 هزار تومان می باشد.

نظرات (۲)

بنظر من گرون هست اگه داخل ایران تولید میشه چرا اینقد گرون ،الان کره ای یه دندون کامل فیکس شده رو فک چهار میلیون ،بعد ایمپلنت تولید ایران خالی مشابهه کره دو میلیون ،احتمالن با کاشتش سه میلیون و پانصد میشه ،تفاوتی با کره ای پس نداره 

خیلی گرونه.من باحقوق ماهی سه و نیم چطوری میتونم ایمپلنت کنم.باید کلا با تمام مراحلش بشه دوتومان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی