drsojoodi

دندانپزشک و متخصص ایمپلنت و زیبایی

drsojoodi

دندانپزشک و متخصص ایمپلنت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

ایمپلنت کره ای

ایمپلنت کره ای با توجه به خدماتی که ارائه می دهند و همچنین قیمت بسیار مناسبی که دارند و علاوه بر همه اینها برای ایرانیان در دسترس بودن قطعات آن، بسیار مورد پسند دندانپزشکان و بیماران قرار گرفته اند.


ایمپلنت کره ای اوستم Osstem جزء برند های معروف این کشور می باشد که اولین برندهای تولید کننده ایمپلنت در کشور کره نیز محسوب می باشد که دارای تاییدیه از انجمن غذا داروی آمریکا نیز می باشد. ایمپلنت کره ای ایمپلنتیوم Dentium پرفروش ترین ایمپلنت کره ای است که نوع ساخت آن بسیار ساده برای جراحی می باشد ضمن اینکه قیمت مناسب آن از جمله مزایای ایمپلنت کره ای ایمپلنتیوم می باشد. ایمپلنت کره ای مگاژن Megagen از ایمپلنت های خوب این کشور محسوب می گردد این برند بعد ها توسط شرکت اشترومن خریداری شد. ایمپلنت کره ای دی او DIO که ایمپلنت با قیمت مناسب در کشور کره می باشد.
ایمپلنت کره ای Neo Biotech که به نام سی ام ای هم شناخته می شود این نوع ایمپلنت کره ای دارای کیفیت مطلوبی می باشد که قیمت بسیار مناسبی را دارد.  ایمپلنت کره ای یوفیت جزء رده های متوسط ایمپلنت در این کشور می باشد.
ایمپلنت کره ای دنتیس Dentis جزء ایمپلنت های بسیار با کیفیت کشور کره می باشد.  که سطح آن به اس ای ال ارتقا پیدا کرده و تنوع سایز های بسیار گسترده ای دارد. ایمپلنت کره ای دنتیس قابل رقابت با برندهای ایمپلنت اروپایی نیز می باشد.


قیمت ایمپلنت کره ای

قیمت ایمپلنت های کره ای دارای تنوع بسیار زیادی می باشد. قیمت ایمپلنت کره ای دنتیس در حدود 3 میلیون 500 هزار تا 4 میلیون متغیر می باشد. دیگر برندهای ایمپلنت کره ای نیز در همین محدوده یا پایین تر قیمت دارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی