drsojoodi

دندانپزشک و متخصص ایمپلنت و زیبایی

drsojoodi

دندانپزشک و متخصص ایمپلنت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

ایمپلنت فرانسوی

ایمپلنت فرانسوی همانند دیگر ایمپلنت های اروپایی کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی را دارند. ایمپلنت فرانسوی Axiom از برند ANTHOGYR آنتوژیر با سابقه طولانی در تولید تجهیزات دندانپزشکی می باشد. قطعات ایمپلنت این برند بسیار ساده اما حرفه ای تولید می شوند. این ایمپلنت های فرانسوی سیستم طراحی مختص به خود را دارند که طراحی کانکشن های سه وجهی از جمله آن می باشد.


ایمپلنت فرانسوی آی دی آی iDi نیز که بسیار معروف مخصوصا در ایران می باشد. که تنوع بسیار زیادی در طراحی فیکسچر ها دارند و همانند برند آنتوژیر طراحی مختص به خود را دارند. ایمپلنت فرانسوی یوروتکنیکا Euroteknica نیز از دیگر برند های محبوب فرانسوی ساخت ایمپلنت می باشد که از ویژگی های بارز این شرکت قیمت مناسب و خدمات پس از فروش و ضمانت نامه های آن می باشد. سرانجام ایمپلنت فرانسوی کانتکت نیوبایوتک هم کیفیت بسیار عالی دارد.


قیمت ایمپلنت فرانسوی

شاید ایمپلنت آی دی آی iDi معروفترین برند ایمپلنت فرانسوی باشد. قیمت ایمپلنت فرانسوی آی دی آی به نسبت کیفیت آن بسیار مناسب می باشد. کلا قیمت ایمپلنت های فرانسوی در محدوده 3 میلیون و 500 تا 4 میلیون و 500 ثابت می باشند و تغییر خاصی ندارند. اصولا قیمت ایمپلنت فرانسوی دارای بیشترین ثبات بین ایمپلنت های اروپایی می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی