drsojoodi

دندانپزشک و متخصص ایمپلنت و زیبایی

drsojoodi

دندانپزشک و متخصص ایمپلنت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

ایمپلنت ایتالیایی

ایمپلنت ایتالیایی سوییدن اند مارتینا Sweden & Martina جزء بهترین ایمپلنت های اروپایی شناخته می شود. البته ایمپلنت ایتالیایی شامل برند های دیگری نیز می باشد. Leader Italia Srl برند ایمپلنت ایتالیایی که از تکنولوژی های جدید ئ بروزی مانند لیزر و نانو استفاده می کند.

ایمپلنت ایتالیایی GEASS که دارای بیش از 30 سال تجربه در ساخت قطعات ایمپلنت در ایتالیا می باشد. که کاربرپسندی و ساده بودن از جمله ویژگی های این کمپانی می باشد. jdental care ایمپلنت ایتالیایی جدیدی هست که به تازگی تولید می شود. برند های ایتالیایی ایمپلنت دارای محصولات و طراحی های متنوعی در زمینه طراحی و ساخت قطعات ایمپلنت دندان می باشند.


قیمت ایمپلنت ایتالیایی

ایمپلنت ایتالیایی سوییدن اند مارتینا دارای کیفیت و دقت بالایی می باشد و قیمت آن از دیگر برند های تولید کننده ایمپلنت در ایتالیا بالاتر است. به طور کلی قیمت ایمپلنت ایتالیایی در محدوده 2 میلیون و 800 هزار تومان تا 4 میلیون و 500 هزار تومان می باشد.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی